دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1396 - 14:14

سردار آزمون سفیر برند شد / ورود گوشی‌های هوشمند جدید به بازار کشور

امروز درحالی یک برند جدید برای حضور در بازار تلفن های هوشمند ایران به صورت رسمی اعلام حضور کرد که پیش بینی می شود رقابت جدی طی چند ماه آینده برای تصاحب بازار خود بین برندهای گوشی های تلفن همراه برقرار شود.
کد خبر : 182382

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، از یک رقیب تازه برای بازار گوشی های هوشمند تلفن همراه در بازار ایران رونمایی صورت گرفت.


مدیران شرکت TP-LINK که پیش تر در زمینه تجهیزات شبکه شناخته شده، امروز در یکی از هتل های تهران از محصول جدید خود در حوزه گوشی های هوشمند رونمایی کردند.


Neffos، گوشی جدیدی بود که یکی از دو مدل سری ایکس آن قرار است از دو هفته دیگر وارد بازار ایران شود تا در کنار دیگر رقیبان برای بازکردن جای خود در بازار کشور وارد میدان شود.


مدل X1 و همچنین مدل X1-Max دو گوشی هوشمندی هستند که از سوی این شرکت چینی برای فروش در ایران رونمایی و معرفی شدند.


به گفته مسئولان TP-LINK حضور سه ساله آنها در بازار ایران باعث شد که تصمیم به ورود گوشی های هوشمند خود به بازار ایران بگیرند و این اطمینان را دارند که حداقل در رقابت با سایر برندها همچون شیائومی به دلیل آشنایی بیشتر با بازار ایران، موفق تر خواهند بود.


آنها همینطور ارایه گارانتی مرغوب و همچنین قیمت مناسب خود را در کنار ویژگی هایی که در طراحی و ساخت این گوشی ها در نظر گرفته اند را مزیت خود نسبت به برندهای دیگر عنوان کردند.


جالب است که بدانیم مذاکراتی نیز با اپراتورهای تلفن همراه در ایران برای عرضه این برند انجام شده تا در آینده ای نزدیک شاهد ارایه گوشی های مدل X1 و X1-Max برند neffos در کشور با سیم کارت های داخلی باشیم.


همچنین مدیران TP-LINK درباره آوردن خط تولید خود به ایران گفتند که در این زمینه فعلا برنامه ای ندارند اما ممکن است در آینده چنین اتفاقی رخ دهد.


مطابق اعلام رسمی که صورت گرفت قرار است مدل X1 با قیمت 749هزار تومان و مدل X1-Max که البته هنوز تولید انبوه آن آغاز نشده است نیز با قیمت 949 هزار تومان به فروش برسد.


تجربه کار با گوشی های جدید


در فرصت چند دقیقه ای که برای تست گوشی های ارایه شده neffos داشتیم در نگاه اول، گوشی های خوش دست و خوش فرمی به نظر می رسید. چراکه انحنای پشت آن کمک می کرد که به راحتی این امکان را داشته باشیم تا با یک دست به کار با این گوشی ها بپردازیم.


ضمن اینکه کیفیت دوربین ها نیز راضی کننده به نظر می رسید و ضعفی از این بابت احساس نشد.


اندروید 7 که روی این گوشی ها نصب شده با رابط کاربری کمی متفاوتی با دیگر گوشی های اندرویدی در دسترس است که به گفته مدیران TP-LINK بیش از 3هزار بار برای آن طراحی صورت گرفته است.


همچنین با اعلامی که صورت گرفت روی این دو مدل گوشی بیش از 16هزار بار تست سقوط و 260هزار بار تست فشار دکمه انجام شده است.


تجربه ما در بخش نوشتن به زبان فارسی نیز حاکی از وضعیت خوب تاچ و همچنین ارایه حس خوب به کاربر را دارد. ضمن اینکه حسگر اثرانگشت که همچون چند برند دیگر در پشت گوشی تعبیه شده بود نیز سرعت مناسبی را به نمایش گذاشت.


اگرچه نفوسی که قرار است در ایران عرضه شود را نمی توان به عنوان هم تراز با یک پرچمدار دانست اما امکانات ارایه شده در کنار نوع طراحی و قیمت آن، نوید را به سازندگان می دهد که در قبال بازاریابی دقیق و مستمر و ارایه گوشی های دیگر، می توانند تا حداقل در ایران با دیگر رقبای خود پا به پا پیش روند.


اما TP-LINK در مراسم خود یک غافلگیری هم داشت. سردار آزمون در حالی که تنها چند ساعت از بازگشتش به کشور می گذشت، در مراسم حاضر شد تا به عنوان سفیر برند نفوس معرفی شود.


آزمون در مراسم درحالی به پرسش و پاسخ با حاضران پرداخت که بیشتر سوالات فوتبالی بود و ورزشی. آزمون که این روزها به عنوان تکنیکی ترین بازیکن روستوف در فصل اخیر شناخته شده، برای نخستین بار اعلام کرد که فصل آینده را به روسیه بر می گردد و قصد ندارد به لیگ های انگلیس و اسپانیا نقل مکان کند.


آزمون همچنین در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی گفت که صفحه اینستاگرامش را خودش در اوقات فراغت به روز می کند و از ارتباط با مردم لذت می برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب